Zupa z roladkami

Kolejna i nie ostatnia zupka..znów dużo tych zupek gotuję i poszukuję nowych pomysłów.Pomysł na taką zupkę znalazłam tutaj..ja co nieco pozmieniałam- dostosowałam zupkę do moich zasad gotowania..ale można zrobić wedle oryginału lub dodać dowolne warzywa [ świeże lub mrożone] do zupki.
  • bulion
  • kilka  ziemniaków
  • warzywa mrożone [ marchewka, groszek, fasolka]
  • listek, ziele
  • sól,pieprz
ciasto pierogowe:
  • 1,5 szkl. mąki
  • około 100 ml wody
  • szczypta soli
  • 1 jajko
farsz:
  • 25 dkg mięsa mielonego 
  • 1 cebula
  • 1 jajko
  • sól, pieprz do smaku
Ziemniaki obrać i pokroić w kostkę , dodać do bulionu , dodać również marchewkę, groszek i fasolkę.W czasie, gdy warzywa się gotują zrobić pierożki. Z mąki , wody i jajka zagnieść ciasta, rozwałkować i nałożyć farsz mięsny [ mięso wymieszane i jajkiem, cebulką i przyprawami ].Zwinąć i pokroić na małe kawałki .Jak ziemniaki będą miękkie, wrzucać pokrojone roladki. Gotować jeszcze razem , aż roladki wypłyną na wierzch.


Komentarze

  1. Fajny pomysł na te roladki i do wykorzystania, tylko tak się zastanawiam, czy one się nie rozwalą w czasie gotowania w zupie. Pozdrawiam Bożenko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, nie rozwalą się, ja gotowałam w zupie i było ok.Część ugotowałam osobno w innym garnuszku , a potem polałam zeszkloną cebulką .Pozdrawiam także.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.