Kurczak z wolnowaru

Kupiłam całego kurczaka, natarłam przyprawami..jakimi nie pamiętam..bo co było pod ręką to dodałam do mieszanki przypraw..Można użyć gotowej mieszanki do kurczaka lub wymieszać samodzielnie przyprawy jakie nam odpowiadają i natrzeć kurczaka..Miałam piec tego kurczaka na rożnie ale jakoś dzień minął i już późnym wieczorem po prostu nie chciało mi się piec i pilnować ..tak więc "wpakowałam "kuraka do wolnowaru , ustawiłam wolnowar i poszłam spać a rano kurczak był gotowy do jedzenia...no i nawet zdjęcia po wyjęciu z wolnowaru nie zrobiłam..
  •  kurczak 
  • dowolne przyprawy 
Kurczaka umyć ,osuszyć i natrzeć przyprawami, odstawić do lodówki na kilka godzin. Następnie przełożyć do misy wolnowaru , ustawić program LOW i po 5 godzinach kurczak będzie upieczony.




Komentarze