Chińska zupa pomidorowa z jajkiem

Czemu chińska ? nie mam pojęcia, pomysł na taką zupkę znalazłam w sieci..Zupka prosta do zrobienia i smaczna, gotowana na bulionie drobiowym, potem dodajemy koncentrat pomidorowy lub pomidory z puszki albo pomidory świeże..ja akurat zrobiłam z koncentratem pomidorowym..no i na końcu dodajemy roztrzepane jajka.
  • bulion drobiowy
  • 2 -3 łyżki koncentratu pomidorowego
  • 1-2 jajka 
  • sól, pieprz
Do bulionu drobiowego dodać koncentrat pomidorowy i gotować kilka minut.Jajko z solą,pieprzem  wymieszać do momentu uzyskania jednolitej masy w osobnej misce.Do gotującej się zupy powoli wlewać jajka, stale mieszając.Podawać natychmiast, posypaną koperkiem.

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.