Zupa jarzynowa z klopsikami

Dawno nie było przepisu na zupkę, ta co prawda była robiona jakiś czas temu..Pyszna zupka jarzynowa z dodatkiem pulpecików.
  • bulion
  • 2 marchewki
  • 1 pietruszka
  • 1/4 selera
  • 1 por
  • 10 -20 dkg fasolki szparagowej
  • sól , pieprz
  • listek, ziele
  • domowa vegeta
  • 3 kopiaste łyżki kaszy manny + 1/2 szkl.zimnej wody
  • 25 dkg mięsa mielonego
  • 1 jajko
  • 1 cebulka
  • majeranek
Wszystkie warzywa pokroić w kostkę, przełożyć do bulionu.Dodać przyprawy i gotować prawie do miękkości ziemniaków.Mięso wymieszać z cebulką i jajkiem, solą, pieprzem i majerankiem. Formować nieduże kulki .Jak ziemniaki będą prawie miękkie do zupy wrzucić kulki mięsne i gotować 10-15 minut.Pod koniec kaszę rozprowadzamy w zimnej wodzie, wlewamy do zupy, zagotowujemy przez około 3 - 4 minuty, doprawiamy. Na talerzach posypujemy posiekaną zieleniną.



Komentarze

  1. Zupa jest przepyszna. No i jak to jarzynowa, bardzo zdrowa. Ja ostatnio ugotowałem podobną na bulionie warzywnym Krakus. Wyszła nieziemsko dobra. Ogólnie nie używam gotowych bulionów, ale ten przekonał mnie smakiem i bardzo odbrym składem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł z tymi klopsikami, zupa jest wtedy bardziej treściwa. Ja jednak nie jestem fanką zupy jarzynowej, ale może do pomidorówki zrobię coś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetnie się prezentuję ta zupka :) Nic tylko się taką zajadać!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.