Chleb na zupie grzybowej

Kiedyś w jakiejś gazetce widziałam przepis na chleb z dodatkiem zupy w proszku, tak tak zupy w proszku...byłam zdziwiona takim dodatkiem, ale potem zapomniałam o tym przepisie.Dziś rano jakoś naszło mnie na pieczenie chleba i przypomniało mi się o tym przepisie..przewertowałam swoje karteluszki z przepisami i na szczęście znalazłam..Ja co nie co w sumie pozmieniałam, dałam to co miałam w domu..np.wg oryginału powinna być zupa pieczarkowa , a ja akurat miałam zupę grzybową z Cykorii i taką dałam..Chlebek wyszedł pyszny..na zdjęciu tego niestety nie widać, na dodatek kroiłam na ciepło, a chleb powinien ostygnąć .No, ale cóż..ja czasem muszę zrobić zdjęcie wcześniej, bo później już nie ma z czego robić.No i jak widać zupa w proszku może być składnikiem do wypieku chleba.
  • 50 dkg mąki
  • 1,5 szkl.płatków owsianych 
  • 7 g suchych drożdży
  • 0,5 opakowania zupy w proszku- grzybowa Cykoria
  • 3 szkl.wody
  • 0,5 łyżeczki kminku
  • 0,5 łyżeczki suszonego rozmarynu
  • 0,5 łyżeczki suszonego oregano 
  • 0,5 łyżeczki soli
  • kilka łyżek nasion konopii
Do ciepłej wody dodać drożdże, wymieszać i odstawić na kilka minut.Następnie dodać resztę składników.Wymieszać i przełożyć do foremki.Odstawić do wyrośnięcia.Piec około 60 minut w temperaturze 200 stopni.Wystudzić.

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.