Ryba po grecku z wolnowaru

Pyszna rybka w sosie greckim, robiłam ją jakiś czas temu,a  dokładnie to przed świętami, na Wielki Piątek.Ostatnio dość często używałam wolnowar, super sprawa..ja zazwyczaj szykuję jakąś potrawę w wolnowarze wieczorem, w nocy powolutku się pitrasi , a ja śpię spokojnie, rano tylko sprawdzam co i jak ..i idę do pracy..a mąż i córka mają obiadek prawie gotowy..w tym przypadku to rybka po grecku. w sumie też robiłam ją wieczorem, rano dodałam tylko usmażoną rybkę i w Wielki Piątek było pyszne jedzonko.Smaczna i na ciepło i na zimno.
  • 50 dkg filetów z  ryby 
  • 2 cebule 
  • 2 marchewki 
  • 2 pietruszki 
  • por
  • 1 /2 słoiczka koncentratu pomidorowego 
  • sól, pieprz , majeranek
  • listek, ziele
  • olej do smażenia
Rybę pokroić na kawałki posypać solą, pieprzem i obtoczyć w mące.Usmażyć na gorącym oleju z obu stron.Cebulę pokroić w kostkę, marchewkę i pietruszkę obrać i zetrzeć na grubej tarce. Na patelni rozgrzać olej i podsmażyć cebulkę aż zmięknie. Dodać marchewkę i pietruszkę, smażyć razem kilka minut. Wlać 1/2 szkl. wody, dodać koncentrat i przyprawy .Przełożyć do wolnowaru, gotować do miękkości warzyw, pod koniec dodać usmażoną rybę.Wystudzić i odstawić do lodówki, aby smaki się przegryzły.



Komentarze

  1. uwielbiam po grecku, od dziecka, wolnowar mamy od nie dawna i ciesze się, że trafiłem an ten przepis, każdemu polecam wolnowar crock-pot, bardzo solidny sprzęt na dłuuuugie lata

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.