Rosół z małym dodatkiem pieczarek

Zostało mi jeszcze kilka pieczarek i dodałam je rosołku..pycha.
  • skrzydełka, udka lub porcje rosołowe
  • kilka pieczarek
  • 2 marchewki
  • 1 cebula (opalona w całości nad płomieniem kuchenki gazowej
  • 1 por [biała część]
  • sól, domowa wegeta
  • liście laurowe
  • ziele angielskie
  • koperek
  • makaron
Marchewkę obrać, cebulę opalić, kurczaka umyć, Pieczarki zetrzeć na tarce.Wszystkie składniki [oprócz makaronu] umieścić w dużym garnku i zalać wodą. Doprowadzić do wrzenia , a potem gotować na małym ogniu.W trakcie gotowania zbierać "szumowiny" .Doprawić w razie potrzeby. Odstawić z ognia.W drugim garnku ugotować makaron.Do talerzy nakładać ugotowany makaron i zalać rosołem, posypać koperkiem.


Pieczarkowy Tydzień 2017 Pieczarkowy Tydzień 2017

Komentarze

  1. Ciekawa jestem, jak taki rosołek smakuje. Gdzieś kiedyś widziałam, że chyba nosi nazwę królewski.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.