Racuszki na białkach

Zostało mi chyba ze 3 białka..i brak pomysłu co z nimi zrobić...poszperałam trochę , wynalazłam kilka pomysłów..no i padło na placuszki wg Moniki.
  • 3 białka
  • 3/4 szkl.mąki pszennej
  • 1 łyżka cukru waniliowego
  • 2 płaskie łyżki cukru
  • 1 płaska łyżeczka proszku do pieczenia
  • szczypta soli
  • olej do smażenia
Białka z solą ubić na sztywną pianę.Stopniowo dodawać cukier waniliowy i zwykły. Po kilku chwilach stopniowo wsypywać mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia .Wymieszać łyżką do połączenia się składników (ciasto w tym momencie opadnie, nie należy się tym przejmować). Za pomocą dwóch łyżek na gorący olej wykładać małe okrągłe placuszki. Smażyć  z obu stron na rumiano - uwaga, ogień nie może być zbyt duży, bo łatwo się przypalają. Podawać z cukrem pudrem.



Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.