Domowa vegeta

Od dawna wiadomo, że to co zrobi się samemu w domu jest najlepsze...tak samo jest i z przyprawą typu vegeta.Na blogu w sumie jest już przepis na taką domową vegetę, ale wczoraj zrobiłam ponownie i wstawiam wpis dla przypomnienia..Do takiej przyprawy można użyć także samodzielnie ususzonych warzyw [ ja tak zrobiłam] lub ewentualnie użyć suszu warzyw kupionego w sklepie.
  • 25 dkg suszu warzywnego
  • 3 łyżki kurkumy
  • 2 łyżki granulowanego czosnku
  • 5 łyżek soli morskiej
  • 2 łyżki słodkiej papryki
Wszystkie składniki zmiksować w blenderze.

b

Komentarze

  1. nigdy dotąd nie wpadłam na pomysł zrobienia samemy vegety.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie wolę domowe przyprawy od tych kupnych veget :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.