Boczek z kombiwaru

Kolejne podejście do mojego nowego urządzenia w domu czyli kombiwaru..tym razem piekłam boczek..powiem Wam , że lepiej się piecze niż w zwykłym piekarniku..nic się nie przypala..W czasie pieczenia mięsko przewróciłam tylko raz..tak dla pewności..ale i bez przewracania też by się upiekło.Takie mięsko można upiec również w piekarniku .
  • boczek 
  • sól, pieprz
  • majeranek
  • przyprawa do mięsa wieprzowego
  • odrobina oleju
Przyprawy wymieszać z odrobiną oleju i natrzeć mięsko, odstawić do lodówki na kilka godzin, aby mięsko przeszło smakiem przypraw.Następnie piec w kombiwarze lub piekarniku przez około 1 godzinę w temperaturze 180-200 stopni.

Komentarze

  1. Palce lizać. Jak amerykańska kuchnia mniam mniam. Muszę ten przepis koniecznie wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Grunt to sprawdzony sprzęt! Mięsko wygląda wyśmienicie:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.