Śledzie z koperkiem

Pyszne śledzie w  zalewie z dodatkiem koperku..Przepis dostałam od Pani Jagódki..polecam..wypróbujcie..Ja nie lubię solonych śledzi, więc zrobiłam z marynowanych..ale można i z solonych, tylko wcześniej trzeba płaty wymoczyć.Przy większej ilości płatów śledziowych należy oczywiście zwiększyć ilość składników na zalewę..Ja z braku w domu ostrej musztardy dałam francuską z gorczycą.
  • 2 filety śledziowe
  • 2 łyżeczki koperku
  • 2 łyżki octu winnego
  • 1 łyżka ostrej musztardy [ u mnie francuska z gorczycą]
  • 3 łyżki cukru 
  • 100 ml oleju
Filety śledziowe pokroić w kawałki [ solone należy wcześniej troszkę wymoczyć].Składniki zalewy wymieszać ze sobą, a następnie wlać do pokrojonych śledzi.Delikatnie wymieszać i odstawić do lodówki, aby smaki się przegryzły.


Wytrawne potrawy wigilijne 2016

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.