Tajniki suszenia żywności

Do tej pory prawdę mówiąc nie wiedziałam ile produktów można wysuszyć w dehydratorze..a dowiedziałam się dzięki książce Tajniki suszenia żywności..książka dostępna np.tutaj..Książka podzielona jest na kilkanaście działów..każdy dział jest opisany..są porady jak przygotować żywność do suszenia, jak ją później przechowywać oraz jak wybrać odpowiednie urządzenie.Ja do tej pory suszyłam owoce, warzywa.....ale dzięki tej książce dowiedziałam się, że można suszyć także wiele innych produktów..Suszyć można także mięso...o tym wiedziałam wcześniej, ale nigdy nie suszyłam..ciekawostką jak dla mnie było to, że mając odpowiedni dehydrator możemy przygotować wiele innych pysznych przekąsek takich jak krakersy, chlebki,różne przystawki, desery a nawet dania główne oraz wiele innych smakołyków..Jednym słowem warto zakupić taką książkę, a potem odpowiedni dehydrator i do dzieła.Tajniki suszenia żywności to praktyczny przewodnik, dzięki któremu krok po kroku nauczysz się wyczarowywać pyszne, pożywne smakołyki z łatwo psujących się owoców, warzyw, mięs czy ziół. Odkryjesz zasady suszenia poszczególnych produktów oraz zapoznasz się ze wskazówkami, które pozwolą ci uniknąć podstawowych błędów.

W książce znajdziesz cenne informacje na temat:
• zalet domowego suszenia żywności;
• mechanizmu działania dehydratora;
• wyboru odpowiedniego dehydratora i innych akcesoriów kuchennych;
• zasad bezpieczeństwa żywnościowego;
• metod pozwalających na zachowanie smaku i koloru suszonych produktów;
• produktów najlepiej nadających się do suszenia;
• czynników wpływających na czas suszenia żywności;
 sposobów przygotowywania żywności do suszenia;
• przechowywania wysuszonych produktów


Komentarze