Paszteciki z ciasta francuskiego z pieczarkami

Miałam gotowe ciasto francuskie ..zastanawiałam się co z nim na szybko zrobić..miałam także pieczarki..i tak oto powstały szybkie paszteciki z pieczarkami...idealne do barszczyku..ale i bez barszczyku też można zjeść.
  • 1 opakowanie ciasta francuskiego 
  • 50 dag pieczarek
  • 1 cebula
  • 1 łyżka masła lub oleju do smażenia 
  • 1 jajko lub białko do posmarowania pasztecików
Pieczarki i cebulę  obrać i pokroić. Na maśle lub oleju podsmażyć cebulę. Dodać pieczarki i dusimy pod przykryciem przez 5 minut.Doprawić i wystudzić Ciasto francuskie przeciąć wzdłuż na pół. Wzdłuż dłuższego boku ułożyć pieczarki i zwinąć.Pokroić na kawałki, posmarować jajkiem i piec około 15-20 minut w piekarniku nagrzanym do 180 stopni.

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.