Jajecznica z warzywami

No i chyba ostatnia propozycja z dodatkiem fasolki szparagowej..świeżej już nie mam, ale zamroziłam, zrobiłam troszkę zapasu na zimę..
Ilość składników  wg gustu, można dać więcej warzyw,takich które nam np.bardziej smakują.Można dodać kiełbaskę lub boczek..wszystko wg własnych upodobań.
  • fasolka szparagowa
  • cebula
  • papryka
  • cukinia
  • jajka
  • sól, pieprz
  • olej do smażenia
Fasolkę szparagową ugotować,  pokroić na małe kawałki. Paprykę, cebulę , paprykę i cukinię pokroić w kostkę.Na rozgrzany olej wrzucić cebulę, paprykę, fasolkę szparagową. Smażyć 5 minut, pod koniec dodać cukinię. Jajka roztrzepać, dodać sól, pieprz. Następnie wlać na patelnię, smażyć mieszając , do ścięcia jajek.

Warzywa psiankowate 2016 Warzywa psiankowate 2016

Komentarze

  1. Pyszne śniadanko. Zjadłabym takie chętnie. Pozdrawiam i zapraszam wkrótce na podsumowanie akcji psiankowatej ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.