Ravioli z grzybami

Ravioli..oj, jak dawno nie robiłam...w sumie miałam robić pierogi, ale skoro  mam przyrząd do ravioli, to były ravioli..Nadzienie może być dowolne...u mnie tradycyjnie grzybki...takie lubimy najbardziej.
  • 30 dkg mąki 
  • 2 jajka
  • 2 łyżki oleju
  • 1 łyżeczka soli
  • kilka łyżek wody
  • dowolne nadzienie [ u mnie podsmażone grzybki z cebulką]
Mąkę , sól wysypać na blat, wbić jajka, wlać olej.Zagniatać ciasto [ w razie potrzeby wlać wodę] tak, aby było elastyczne, nie może być zbyt suche, ale też nie może być lepkie.  Zawinąć w folię spożywczą i odłożyć na 15 minut.. Ciasto rozwałkować na cienkie placki wielkości zbliżonej do pierogomanii.Jeden placek ułożyć na pierogomanii, na to wyłożyć- korzystając z załączonej łyżeczki - nadzienie, lekko go dociskając. Przygotowanym drugim płatem ciasta przykryć farsz. Następnie rozwałkować, tak aby wyciąć kształt pierożków. Usunąć nadmiar ciasta, przewrócić Pierogomanię do góry nogami i delikatnie wypchnąć pierogi, w razie potrzeby pomagając dołączoną łyżeczką. Wrzucać porcjami na osolony wrzątek i gotować 6-8 min.Podawać np.z zeszkloną cebulką.

Komentarze