Tartaletki z rabarbarem

Sezon rabarabarowy czas zacząć..na początek tartaletki..pyszne...ja nie dawałam dużo rabarbaru , bo moje córki za bardzo za nim nie przepadają...Takie tartaletki można zrobić i z innymi owocami..pomysł na nie podpatrzyłam tutaj..ja zrobiłam oczywiście z większej porcji..i Wam też tak radzę.

Składniki (na 6 sztuk)
  • 150 g rabarbaru
  • 150 g mąki
  • 125 g margaryny
  •  80 g cukru
  •  2 jajka
  • 0,5 łyżeczki proszku do pieczenia.
Margarynę utrzeć z cukrem i jajkami.Mąkę wymieszać z proszkiem do pieczenia, dodać do utartej margaryny z jajkami. Dokładnie wymieszać.Foremki na tartaletki wysmarować tłuszczem i posypać bułką tartą.Do foremek nakładać po dużej łyżce ciasta, a w środek wcisnąć pokrojony rabarbar.Piec w 180°C około 40 minut.Po wystudzeniu posypać cukrem pudrem.


Wiosenne słodkości 2016

Komentarze

  1. Świetny pomysł na tartaletki! Proste i szybkie :) Zrobię takie z porzeczką jak zacznie się sezon :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.