Schabowy w panierce z bułki tartej i sera żółtego

Koletów schabowych u mnie na blogu pod dostatkiem..za każdym razem staram się zrobić ciut inaczej, a to zamienić jakiś składnik na inny, coś innego dodać lub odjąć..tym razem do panierki do bułki tartej dodałam ser żółty starty na drobnej tarce...w sumie to chyba podobne są na blogu.. 
  •  schab, polędwica
  • sól, zioła prowansalskie
  •  przyprawa do kurczaka
  • mąka, jajka i bułka tarta , ser żółty do panierki

Mięso pokroić w plastry i rozbić.Posypać solą i pieprzem.Bułkę tartą wymieszać z serem startym na tarce o drobnych oczkach.Jajka rozbić , dodać przyprawy i roztrzepać.Kotlety panierować w mące, jajkach i następnie w bułce tartej.Smażyć na rozgrzanym oleju z obu stron.

Komentarze

  1. Intrygujący pomysł na dodanie sera żółtego do panierki. A gdyby tak parmezan? O raju, już zrobiłam się głodna :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.