Zioła prowansalskie

Zioła prowansalskie można kupić w sklepie..ale ja postanowiłam zrobić sama., przygotowanie ich zajmuje dosłownie chwilkę..więcej czasu zajmuje tylko suszenie ziół..ale jak mamy w domu potrzebne nam suszone zioła, to wystarczy tylko wymieszać i gotowe..w internecie znalazłam dużo takich przepisów na domowe zioła prowansalskie, a ja skorzystałam z tego
  • 2 łyżki oregano
  • 2 łyżki tymianku
  • 2 łyżki bazylii
  • 1 łyżka szałwi
  • 1 łyżka rozmarynu
  • 1 łyżka cząbru
  • ½ łyżeczki roztartej lawendy Skworcu
Wszystko razem wymieszać i przełożyć do zamykanego słoiczka.



Komentarze

  1. Lubię, używam. Zwłaszcza włoskich potraw sobie bez nich nie wyobrażam. Pozdrawiam :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bożenko fajny pomysł na domową przyprawę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.