Bułeczki z marmoladą i rodzynkami

Oj, jak ten czas leci...kolejny weekend i kolejne wspólne pieczenia ciasta na niedzielę..tym razem miało być drożdżowo i bogato nadziane...u mnie drożdżowo jest, ale aż tak bogato to już nie nadziane...w sumie miało być coś innego, ale zabrakło czasu ..
  • 50 dkg mąki tortowej
  • 250 ml ciepłego mleka
  • 25 g świeżych drożdży
  • 70 g rozpuszczonego masła
  • 1 jajko
  • 3-4 łyżki cukru
  • szczypta soli
  • dowolne nadzienie
Masło roztopić, dodać letnie mleko. Dodać drożdże, rozpuścić. Dodać pozostałe składniki, wyrobić ciasto.Odstawić do wyrośnięcia.Rozwałkować, pociąć na prostokąty. Z jednej strony położyć nadzienie, z drugiej naciąć ciasto radełkiem i zwinąć.Ułożyć na blaszce [ ja zwinęłam je dodatkowo i włożyłam do foremek na mufinki, w środek włożyłam jeszcze rodzynki] .Pozostawić do wyrośnięcia.Posmarować roztrzepanym żółtkiem.Piec w temperaturze 220 stopni przez 15-20 minut.

Komentarze

  1. Piękne drozdzowki z mleczkiem najlepsze; ).Dziękuję za wspólne pieczenie i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. pyszne drożdżóweczki, dzisiaj do pracy na śniadanko świeżutkie jak znalazł;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się takie zawinięte jak pąki kwiatków kuleczki :) Dzięki Bożenko za wspólne pieczenie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna forma wypiekania. Wyglądaja pięknie :) Dziękuje za wspólne pieczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bożenko bułeczki cudne:) dziękuję za wspólne wypiekanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne bułeczki Bożenko, dziękuje kochana za pyszne wypiekanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepyszne i pomysłowe. Dziękuję za wspólne pieczenie

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne! Dziękuję za wspólne pieczenie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.