Ciasto z kaszy manny i masy z kisielu i galaretki

Ciasto bez pieczenia...na spodzie masa z kaszy manny, potem masa z kisielu i na wierzchu masa śmietanowa z proszku -chciałam wypróbować, ale nie jestem zbytnio zadowolona..w sumie może mój błąd, bo dałam inną śmietanę niż trzeba..ale ogólnie wyszło pysznie.
  • 3/4 l mleka 
  • 150 g masła 
  • 1/2 szkl.cukru 
  • 3/4 szkl.kaszy manny Cenos
  • skórka i sok z 1 pomarańczy 
  • mieszanka keksowa Skworcu
  • 20 dkg masła
  • cukier waniliowy
  • 2 kisiele truskawkowe
  • 1 galaretka truskawkowa
  • herbatniki
Mleko, masło, cukier, skórkę i sok z pomarańczy gotować na wolnym ogniu, aż masło się roztopi i składniki połączą. Wsypać kaszę i gotować , aż masa zgęstnieje.Dodać mieszankę keksową i wymieszać.Kisiele rozrobić w 1/2 szkl.wody i dodać do gotującej się wody[ 1,5 szkl.] Zagotować.Wlać galaretkę rozpuszczoną w 1/2 szkl.gorącej wody oraz roztopione masło.Wymieszać i odstawić do lekkiego stężenia.Foremkę wyłożyć papierem i ułożyć warstwę herbatników, wyłożyć na nie masę, wygładzić. Przykryć drugą warstwą herbatników.Na herbatniki wyłożyć masę z kisielków i galaretki.Dowolnie udekorować.U mnie masa śmietanowa [ z torebki].Odstawić do zastygnięcia.


Komentarze

  1. Ciasto wygląda niezwykle uroczo i zachęcająco. Sama też raz testowałam kisiel do masy i wychodzi z tego niezwykle smaczny zestaw :) Pozdrowionka serdeczne :) Megly (megly.pL)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wszelkie kaszowce, ten też na pewno by mi smakował :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.