Ryba w cieście

Szybko i smacznie..pomysł na taką rybę w cieście  podpatrzyłam tutaj, tylko , że ja podałam bez sosu..
  • filety dowolnej ryby
  • sok z cytryny 
  • przyprawa do ryb
  • 50 g mąki luksusowej Młynomag
  • 75 ml wody
  • 100 ml mleka
  • 1 jajko
  • 1 łyżka octu
  • 1/4 łyżeczki proszku do pieczenia
  • papryka słodka
  • odrobina soli i pieprzu
Mąkę przesiać razem z proszkiem do pieczenia.Mleko z wodą, jajkiem i octem zmiksować [ ja wymieszałam widelcem], następnie dodać mąkę, sól oraz pieprz, paprykę - dokładnie wymieszać do uzyskania jednolitej konsystencji. Odstawić na 10 minut do napęcznienia.Filety pokroić na kawałki ,skropić sokiem z cytryny i posypać przyprawą do ryb. Rybę zanurzać w przygotowanym cieście i smażyć na oleju po około 4-5 minut z każdej ze stron, aż ciasto stanie się chrupiące i złociste. Przełożyć na ręczniki papierowe aby pozbyć się nadmiaru tłuszczu.


Komentarze

  1. Ciekawy pomysł na ciasto paprykowe. Nieźle się musi komponować z rybką :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.