Cebula z jajkiem

Czasem takie proste potrawy są smaczniejsze od wymyślonych z wieloma składnikami...a smaczniejsze są jeszcze wtedy jak przyrządzi ktoś inny..mój mąż jak ma wolną chwilę i chęć to coś tam upitrasi [ na blogu jest kilka potraw w jego wykonaniu] ..i tak było też tym razem...nawet poprosił, żebym zrobiła zdjęcia..no i nie miałam wyjścia...i tak oto pokazuję wam jajecznicę z cebulę, a może cebulę z jajkami...nie wiem jak to nazwać..ilość składników wg własnych uznań..
  • cebula 
  • jajka 
  • masło
  • sól, pieprz, wegeta
Cebulę pokroić w cienkie półplasterki,dodać przyprawy i dusić 10 minut na maśle. Zalać odrobiną wody, dusić kolejne 15 minut do odparowania.Wbić roztrzepane jajka, smażyć mieszając do ścięcia jajek.

Komentarze

  1. hahhaa to też popisowe danie mojego męża i też się śmieję, że cebula z jajkiem a nie na odwrót. Mnie jeszcze nie prosił o dodanie na bloga, ale kto wie .... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem fanatyczką cebuli! Moje smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. skoro dajesz wegete to po co sól ?? wegata sama w sobie jest słona...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja wegeta nie jest słona tak jak wegety ze sklepu, bo sama robię taką wegetę.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.