Biszkopt kakaowy z mąki orkiszowej, bez proszku do pieczenia

Chyba jeszcze nie piekłam [ nie pamiętam dokładnie, tyle ich już się napiekłam] biszkoptu bez proszku do pieczenia..no i postanowiłam taki właśnie upiec..i na dodatek z mąki orkiszowej..upiekłam wg przepisu znalezionego tutaj.Mój wyszedł jakiś taki niski..ale i tak w planach miałam przeciąć go na połowę i coś dalej z nim działać..a co ? to jeszcze się okaże.. 
Białka ubić, następnie dodać cukier i ubić masę na sztywno. Dodawać po jednym żółtku i cały czas miksując. Na końcu dodać mąkę wymieszaną z kakao i dokładnie, delikatnie wymieszać do połączenia składników. Gotową masę wylać do tortownicy .Wstawić do piekarnika nagrzanego do 170 stopni i piec około 35 minut na programie góra-dół .Gotowy biszkopt wyjąć z piekarnika i odstawić do wystudzenia.

Komentarze

  1. Bardzo ciekawa opcja wykorzystania mąki orkiszowej :) Zmałpuję gdy będę piekła tort w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.