Bigos z pekinki

Zachciało mi się bigosu, ale brak jakoś czasu i postanowiłam wypróbować bigos z kapusty pekińskiej..i tak oto zrobiłam..pyszny wyszedł..i co najważniejsze szybko się robi i także szybko się gotuje..polecam.
  • 1 kapusta pekińska
  • kawałeczek boczku
  • pęto kiełbasy
  • 1 cebula
  • 2 -3 marchewki
  • 1 pietruszka
  • 2-3 łyżki koncentratu pomidorowego
  • kilka suszonych pomidorów
  • mielone pomidory Skworcu
  • listek, ziele
  • sól, pieprz
Cebulę obrać i pokroić w półplasterki lub kostkę i zeszklić na rozgrzanym oleju.Dodać pietruszkę i marchewki -obrane i starte na tarce o grubych oczkach .Smażyć około 5 minut razem. Przełożyć do garnka, dodać pokrojoną kapustę pekińską,pokrojone suszone pomidory i kiełbasę oraz przyprawy, koncentrat. Zalać całość wodą i dusić na wolnym ogniu do miękkości.W razie potrzeby doprawić, można dać 1 łyżeczkę octu.

Komentarze

  1. Nigdy nie jadłam z kapusty pekińskiej, świetny pomysł, na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaskoczyłaś mnie takim wykorzystaniem "pekinki". Muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.