Makaron z warzywami


Brak ziemniaków w domu..brak chęci i czasu, aby wyjechać po zaopatrzenie w ziemniaki...a obiad trza zrobić...i co wtedy ? a wtedy wpadł mi do głowy  prosty i szybki pomysł ...no i najważniejsze , że wszystkim smakowało..u mnie to było piątkowe danie -bezmięsne..ale oczywiście można do makaronu i warzyw [ ja użyłam mrożonej mieszanki warzywnej] dodać np.kiełbaskę..

Ilość składników dowolna 

  • makaron
  • mieszanka różnych warzyw świeżych lub mrożonych
  • cebula
  • jajka
  • sól, pieprz, wegeta
  • olej

Makaron ugotować w osolonej wodzie.Warzywa także ugotować .Cebulkę pokroić i zeszklić na oleju, dodać warzywa [ moje były mrożone-zblanszowane , więc nie gotowałam i dałam od razu do zeszklonej cebulki].Doprawić i smażyć razem kilka minut.Dodać ugotowany i odcedzony makaron.Wymieszać i doprawić w razie potrzeby.Podawać np.z jakiem sadzonym.

Komentarze