Zupa pomidorowa z multicookera



Szczerze mówiąc mało kiedy gotuję takie zupy-krem, ale tym razem skusiłam się na taką zupkę, jak tylko zobaczyłam na blogu Najsmaczniejsze.pl..Prosta do zrobienia i na dodatek smaczna, polecam..ja nie miałam korzenia imbiru , więc dałam sproszkowany...zamiast papryki chilli dałam słodką , a zupka była i tak ciut pikantna, dla w sam raz..
  • 500 g pomidorów
  • 80 g cebuli
  • 80 g papryki
  • 70 g koncentratu pomidorowego
  • 30 ml oliwy z oliwek
  • 10 g imbiru (korzeń) [dałam sproszkowany imbir ]
  • 600 ml woda
do smaku:

Cebulę obrać i pokroić w kostkę,imbir tak samo[ ja miałam w proszku, więc obyło się bez krojenia].Pomidory umyć, pokroić w cząstki.Paprykę  oczyścić z gniazda nasiennego i również pokroić. Następnie wszystko przełożyć do misy multicookera, dodać oliwę, koncentrat pomidorowy, sól oraz pieprz.Zalać wodą i dokładnie wymieszać. Zamknij pokrywę urządzenia. Ustawić program Boil [ 30 minut]. Gotową zupę zmiksować blenderem na jednolitą masę. Przyprawić do smaku czerwoną papryką. Podawać z kleksem kwaśnej śmietany i np.z groszkiem ptysiowym.



Zupa na jesień - edycja 2

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.