Ciasto orzechowo-jabłkowe

Ciasto..z serii ..zamieszać ...i do blaszki...prosto i szybko..tak szybko, że zapomniałam o oleju...ale i tak zostało szybko zjedzone..Po upieczeniu i wystudzeniu patykiem do szaszłyków zrobiłam w cieście dziurki i polałam polewą czekoladową.
  • 5 jaj 
  • 3/4 szkl.cukru 
  • cukier waniliowy 
  • 3/4 szkl.oleju 
  • 2 szkl. mąki 
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia 
  • 2 łyżeczki cynamonu [ dałam mniej] 
  •  5 jabłek
  • 1 szkl. orzechów włoskich 
Suche składniki wymieszać w jednej misce, a mokre w drugiej.Następnie połączyć ze sobą  dodać posiekane orzechy i jabłka[ obrane i pokrojone w kostkę]. Przełożyć do blaszkiPiec w piekarniku nagrzanym do 180 stopni przez około 30 minut.Po wystudzeniu polać polewą .








Jesienne słodkości!

Komentarze

  1. jabłka i orzechy - połączenie idealne:) Piekłam kiedyś podobne ciasto i wiem, że jest pyszne:) Serdecznie Ci dziękuję za udział w Orzechowym Tygodniu:) Przepraszam, że tak późno robię podsumowanie. Już na dniach będzie na blogu:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.