Kotlety drobiowe

Sos barbecue jest ponoć najbardziej popularnym sosem na świecie, a w Ameryce to niezastąpiony towarzysz każdego steka..U nas w sumie też jest popularny ..ja miałam przyjemność wypróbowania takiego sosu Folwark...Ja postanowiłam sos barbecue dodać do mięsa drobiowego wzbogacając smak kotletów..i to był dobry strzał..Kotleciki były pyszne i zjedzone ze smakiem..

  • 80 dkg filetów z kurczaka
  • 1 jajko
  • sól, wegeta
  • sos barbecue Folwark do smaku
  • natka pietruszki
  • bułka tarta do panierki
Filety z kurczaka posiekać w drobną kostkę lub zmielić [ u mnie były posiekane], dodać resztę składników i dokładnie wymieszać.Z mięsa formować kotlety , obtoczyć w bułce tartej.Smażyć z obu stron na złoty kolor. Odsączyć z nadmiaru tłuszczu na papierowych ręcznikach.
 




Komentarze