Foremki do rurek



Od dawna przybierałam się do zakupu foremek do rurek..ale ..zawsze było jakieś ..ale..aż w końcu podpatrzyłam gdzieś w necie  sposób na zrobienie takich foremek w domu ..praktycznie bez  wydatku pieniędzy.. każdy w domu na pewno ma folię aluminiową, kartki papieru , zszywacz lub spinacze..ewentualnie igłę z nitką aby jakoś zszyć stożek..Ja już wykorzystałam swoje foremki kilka razy.. piekłam rurki z ciasta kruchego, drożdżowego i foremki spisały się idealnie..nie trzeba ich niczym smarować ...i są do wielokrotnego użytku.
  • folia aluminiowa
  • kartki np.z bloku
  • zszywki lub spinacze

Na kartce papieru odrysować koło np.za pomocą talerza.Koło pociąć na 4 części.Każdą część owinąć folią aluminiową, zwinąć w stożek i spiąć za pomocą zszywek lub spinacza.





Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.