Makaron z sosem pieczarkowym

Są czasem takie dni ,kiedy nie ma ochoty na stanie przy garach..i wtedy można sięgnąć po prawie gotowe danie..wystarczy ugotować makaron, podgrzać sos i gotowe.. Prawdę mówiąc nie jestem zwolenniczką takich kupnych gotowych sosów itd..ale czasem warto coś wypróbować...w tym przypadku użyłam gotowego sosu pieczarkowego Orzech, dodałam dodatkowo cebulkę i kiełbaskę i było szybkie i smaczne jedzonko..Sos pieczarkowy Orzech jak dla mnie był wyjątkowo smaczny...prawie jak domowy..kiedyś próbowałam takiego sosu innej firmy i nie był on tak smaczny jak ten..
  • sos pieczarkowy Orzech
  • makaronu spaghetti
  • cebula
  • kiełbasa
Cebulę pokroić w kostkę, lekko zeszklić na oliwie.Dodać pokrojoną kiełbasę i razem smażyć kilka minut.Dodać również sos ze słoika oraz trochę wody.Wymieszać i chwilkę jeszcze poddusić.Makaron ugotować i odcedzić .Podawać  z sosem.






Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.