Ciasto z bakaliami

Dość często piekę takie ciasta, do których nie używam miksera..tym razem taki ciasto piekłyśmy w ramach Ciasta na niedzielę. Ciasta bez użycia miksera robi się szybko, nie ma dużo zmywania , tylko dwie miski i łyżka..u mnie tym razem wyjątkowo tylko  jedna miska..do przygotowania tego ciasta posłużyłam się miską Tupperware..po prostu wystarczy zamieszać miską i gotowe.

  • 2 szkl. mąki 
  • 1 szkl.cukru pudru 
  • 1 szkl. oleju 
  • 1 szkl.kwaśnej śmietany 
  • 4 jaja 
  • 1,5 łyżeczki  proszku do pieczenia 
  • cukier waniliowy 
  • mieszanka studencka  Helio

Do miski przełożyć składniki mokre, dodać składniki suche i mieszankę studencką.Wymieszać wszystko łyżką.[ ja wykorzystałam miskę Tuperware ] .Wyłożyć ciasto do foremki i piec w piekarniku nagrzanym do 175 stopni przez około  1 godzinę. Dowolnie udekorować.















Ciasta bez miksera
Razem ze mną ciasta bez użycia miksera piekły [ dziękuję bardzo]:


Komentarze

  1. bardzo lubię takie szybkie, proste ciacha:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, to az nieprawdopodobne, że tak szybko i łatwo można upiec takie ciasto, zapisuję w zakładkach do wykorzystania:)

    lekcjewkuchni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne ciasto :-) pysznie wygląda :-) dziękuje za wspólne pieczenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Smacznie wygląda ładna fotka .
    Pewnie było pyszne , dziękuję za wspólne pieczenie .

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.