Soczyste mięsko z marynaty

Soczyste piersi? To możliwe!” – to taka akcja testowa dla blogerek ....i ja biorę także w niej udział..Dostałam kostkę Knorr Rosół z kury, kostkę bulionową Knorr z czosnkiem i pietruszką oraz oliwę extra vergine Bertolli.Naszym [ tzn, blogerów] zadaniem jest przyrządzenie piersi z kurczaka z wykorzystaniem w/w produktów i przekonanie się czy faktycznie pierś jest soczysta..Pierś z kurczaka chwilowo była u mnie nie dostępna [ po prostu zapomniałam kupić, ale będzie jeszcze wpis z testem przypraw i piersi], a z racji tego , że robiłam kotlety schabowe z polędwicy wieprzowej postanowiłam wypróbować ten zestaw z wykorzystaniem mięsa wieprzowego..I wiecie co Wam powiem? żałuję , że zrobiłam tak tylko z dwoma plastrami polędwicy..Taka marynata z oliwy i kostki spisała się idealnie ..i jak widać może być także soczyste mięsko nie tylko z piersi, ale także i wieprzowe.

  • polędwica wieprzowa
  • kostka rosołowe Knorr
  • oliwa Bertolli extra vergine
Polędwicę pokroić na plastry [ nie za cienkie , ale i nie za grube].Oliwę utrzeć z kostkami rosołowymi. Marynatą natrzeć płaty i odstawić na godzinę .Następnie smażyć na wolnym ogniu, kilka razy przewracając mięso.






Komentarze

  1. Dobrze zrobione mięso nawet z piersi jest soczyste, co Ty Bożenko udowadniasz. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.