"Zdrowie ze smakiem"

Nigdy nawet przez ułamek sekundy przez myśl nawet mi nie przeszło, że może przydarzyć się coś takiego..a co? ..a to, że moje przepisy [ co prawda tylko dwa] znajdą się w książce kucharskiej..A tak własnie się stało dzięki Oleofarm24.
Książka "Zdrowie ze smakiem" powstała przy pomocy wielu blogerów i blogerek..Wszystkie nasze [ tzn.blogerów] przepisy  były odtwarzane przez szefa kuchni P.Grzegorza Pomietło wraz z zespołem innych szefów..P.Przemysławem Boguckim, P.Rafałem Ratajczykiem i P.Krzysztofem Parysem..Przy projekcie tej książki pracowało jeszcze wiele innych osób, fotograf,dietetycy itd.. ..oraz  P.Karolina Łuczak, która dodatkowo o wszystkim nas informowała..



Książka jest piękne wydana..z twardą okładką..Na początku jest wstęp od autorów i wydawcy...a potem dział z zasadami zdrowego żywienia..

Przepisy są podzielone na 6 działów:
mięsa
sałatki
zupy
makarony, kasze,ryż
przystawki
desery

Do każdego przepisu oprócz zdjęć [ wykonanych przez P.Jakuba Kaźmierczyk w oryginalnych aranżacjach zabytkowego Art Hotelu] dołączone są informacje o czasie przygotowania potrawy, stopniu trudności i ilości kalorii danej potrawy..Szef Kuchni raz Dietetyk przy każdej potrawie udziela fachowej porady co do dania ..Na końcu książki są także kupony [ aż 6] rabatowe [ 15 %] na zakupy produktów z linii " Oleje Świata" w sklepie Oleofarm 24..Cena książki według mnie nie jest zbyt wygórowana..kosztuje tylko 29,90 zł..a kupić ją można tutaj.Polecam..bo na prawdę warto..A ja dziękuję bardzo za taką miłą współpracę wszystkim osobom z tym związanym i za taki przyjemny efekt końcowy..


Komentarze

  1. Gratuluję:) i rozejrzę się za tą książką...jak ją znajdę w księgarni i mnie zainteresuję to pewnie kupię;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję...w księgarniach jeszcze nie ma ..ale można kupić tutaj.
      http://oleofarm24.pl/product-pol-233-Zdrowie-ze-smakiem-Przepisy-blogerow-inspirowane-Olejami-Swiata.html

      Usuń
  2. No i super.Zasłyrzyłaś sobie.Gratulujemy!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.