Podaruj Mamie "Zdrowie ze smakiem"


Parę dni temu pisałam o książce  "Zdrowie ze smakiem"..a teraz mam dla Was miłą wiadomość..o książkowej promocji przygotowanej na Dzień Mamy .Promocja trwa tylko do 23.05.2014..więc nie zwlekajcie..

PROMOCJA! Książka "Zdrowie ze smakiem" + bon 15 zł na zakupy


                    
Są dwie opcje do wyboru:
I opcja – książka + gratis bon na zakupy o wartości 15 zł (http://oleofarm24.pl/product-pol-239-PROMOCJA-Ksiazka-Zdrowie-ze-smakiem-bon-15-zl-na-zakupy.html)
II opcja – książka + olej lniany lub ryżowy lub rzepakowy lub słonecznikowy  w cenie książki (http://oleofarm24.pl/pol_m_Oleje-swiata-172.html)



Komentarze

  1. ciekawa propozycja:)
    Pozdrawiam Serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dostanę twój autograf to zamówię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kobietko..ale masz pomysly..ja nie jestem taka slawna zeby rozdawac autografy..

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.