Ryba w chrupiącej panierce




Robiąc kurczaka postanowiłam zrobić także i rybę w taki sam sposób...rybka była pyszna..nie moczyłam tylko ryby w marynacie tak jak skrzydełka, ale natarłam ją przyprawą do ryby , a tylko maczanie w kleiwie i panierce..
Rybę pokroic na kawałki i natrzeć przyprawą do ryby.
Kleiwo:
Na 1 l roztworu potrzeba 200 g mieszanki .Odmierzoną część kleiwa wsypać do naczynia i zalać zimną wodą,dobrze wymieszać mikserem przez 2 minuty.Odczekać 5 minut i ponownie powtórzyć mieszanie.Kleiwo po rozmąceniu w wodzie powinno mieć gęstą konsystencję podobna do rozmąconego jajka.Kleiwo służy do namaczania kawałków kurczaka przed panierowaniem, którego zadaniem jest zapobieganie opadaniu panierki i zwiększenie chrupkości.
Panierowanie:
Kawałki ryby wrzucić do panierki , aby je wstępnie opanierować, a potem  przełożyć do miski i zalać kleiwem, po czym przełożyć go na cedzak, aby pozbyć się nadmiaru płynu.Z cedzaka  przełożyć do pojemnika z panierką układając jeden przy drugim i zasypać panierką mocno dogniatając.Smażyć na rozgrzanym oleju.


Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.