Schabowy - marynowany

Schabowy z marynaty...bardzo.smaczny...mięciutki..aromatyczny...robiłam już kilka razy..na blogu są już schabowe marynowane, ale tym razem za radą Kaś do marynaty dodałam majonez..Takie marynowanie to świetny sposób....kotlety wyjmujemy z marynaty i smażymy w dowolnej chwili bez dodatkowej pracy przy panierce itp.
  • 1,20 kg schabu 
  • sól i pieprz
Marynata:
  • 3 jajka 
  • 3 płaskie łyżki mąki ziemniaczanej 
  • 2 ząbki czosnku 
  • 2 łyżki ketchupu 
  • 1 łyżka płaska musztardy 
  • 2 łyżki majonezu 
  • 5 łyżek oleju COSTA D’ ORO OLISANA OMEGA 3

Schab pokroić na ok.1,5-2 cm plastry i lekko pobić tłuczkiem[nie za cienko].Posypać solą i pieprzem.Wszystkie składniki marynaty dobrze wymieszać Kotlety obtoczyć marynatą i przykryć i wstawić do lodówki na 2-5 dni.Smażyć kotlety na rozgrzanym oleju.Usmażone kotlety przełożyć na patelnie i przykryć.Przykryte trzymać na najmniejszym ogniu ok.10--15 minut.

Komentarze

  1. świetny pomysł, na pewno w najbliższym czasie je "popełnię" :))), pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę kiedyś wypróbować taki sposób.

    OdpowiedzUsuń
  3. A u mnie dziś niezależnie taki sam schabik, tylko przepis wypatrzony w gazecie;) Potwierdzam, że jest niezwykle pyszny, soczysty i delikatny! Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.