Barszcz czerwony Knorr

Jakiś czas temu dzięki uprzejmości portalu Uroda i Zdrowie dostałam do przetestowania barszcz czerwony ekspresowy Knorr. 
Nie wszyscy są zwolennikami takich produktów z torebki, ale myślę, że sporo osób chociaż raz na jakiś czas kupuje takie zupy itd .w proszku .. Przygotowanie takiej zupki nie wymaga zbyt wiele czasu ..wystarczy tylko gotowana gorąca woda..Torebka barszczu o wadze 53 gram wedle opisu na torebce powinno wystarczyć na 5 porcji.... 2 łyżeczki na 180 ml wody...Według mnie to jednak za mało..trzeba dać więcej na taką ilość wody..Według rad na opakowaniu barszcz można doprawić na wersję ostrzejszą [ dodając sok z cytryny, szczyptę cukru oraz rozdrobniony pieprz] lub wersję słodką dodając miód i cynamon..Szczerze mówiąc z cynamonem i miodem nie wiem jakby smakowało ..no , ale widocznie ktoś jada i tak.. Ja barszczyk podałam z pierogami..Ogólnie rzecz biorąc..barszcz był klarowny o przyjemnych zapachu.. według mnie za dużo było majeranku..ale zjedzony [ tzn.wypity ]ze smakiem..Wiadomo...co zrobione w domu samodzielnie to jest smaczniejsze...ale mimo to polecam taki barszczyk z torebki..np. dla osób zapracowanych ..lub leniwych jak ja..

Składniki barszczu: cukier, maltodekstryna, sól, sok z buraków suszonych (14%), hydrolizowane białko roślinne, fruktoza, ekstrakt drożdżowy, czosnek, ziele angielskie, pieprz, kwas: kwas cytrynowy, regulator kwasowości: octany sodu, liść laurowy, majeranek, laktoza, zagęszczony sok z buraka, aromaty (w tym mleko i seler). Może zawierać gluten i jaja.



Komentarze