Ciasto ciepnięte ..z miodem




Nie było mnie kilka dni...[ zepsuty laptop ]..no i w sumie moja poparzona ręka za bardzo nie pozwalała mi na wykonywanie niektórych czynności..ale już jest ok..Wam dziękuję za to , że mimo nowych przepisów na blogu zaglądaliście do mnie..W miarę możliwości i wolnego czasu postaram się wstawić zaległe przepisy..a na początek zapraszam na ciasto o fajnej nazwie...Pomysł na takie ciasto znalazłam tutaj..ciasto piecze się bardzo szybko i trza uważać, aby się nie spaliło...u mnie wierzch za mocno się przypiekł ..a w samym środku ..było surowe..no i ...część surową wyrzuciłam , a ciasto i tak "posklejałam " śmietaną..a na dodatek podałam polane miodową lawendą...[pycha miodek]..Zajrzycie koniecznie do Anielskich Przysmaków...znów jest promocja.. trwa do 1 grudnia do 23.59.Trzeba zrobić zamówienie do 50zł wtedy można wybrać sobie konfiturkę.A pierwszych 5 osób dostanie jeszcze dodatkowo pomarańcze w syropie..
  • 5 jajek
  • 1 szkl. cukru
  • cukier wanilinowy 
  • 20 dkg margaryny 
  • 6 łyżek miodu
  • 1 i 1/2 szkl. mąki 
  • 1 i 1/2 łyżeczki sody 
  • około 300 ml kwaśnej śmietany 18-22%
Całe jajka ubić z cukrem. Miękką margarynę utrzeć, wlać ubite jajka i razem wymieszać.Następnie dodać mąkę i znów wszystko razem wymieszać.Miód podgrzać, wsypać do miodu sodę [ spieni się na biało] i energicznie wymieszać i dodać do ciasta .Całość razem wymieszać.Upiec 3 placki lub jeden a potem przekroić na trzy części. Piec w 170 stopniach około 15 minut. Ciasto podczas pieczenia jest przez dłuższy czas ciągle blade, a dopiero w ostatnich kilku minutach nabiera koloru. Ciasto wyjąć z piekarnika, zdjąć papier do pieczenia i podzielić na 2 lub 3 placki. Jeszcze gorące placki przełożyć śmietaną i odstawić do wystygnięcia.
Szybkie ciasta - edycja Jesień 2013

Komentarze

  1. Na pewno smakuje wyjątkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nikt nie zauważył! ;) nawet surowe bym zjadła z tym miodem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. takiego ciasta to ja jeszcze nie widziałam i jaka zabawna nazwa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi smakowicie :)
    Pozdrawiam
    http://ccuisinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kilka lat temu robiłam to ciasto i wczoraj o nim pomyślałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nazwę faktycznie ma uroczą :) Wygląda pysznie :)
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Napewno jest przepyszne :-) az musze wyprobowac :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno jest prze smaczny:-) aż muszę wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.