Orzechowa kruszonka

Pomysł na orzechową kruszonkę znalazłam w starych wycinkach gazet.Taka kruszonka nada się do lodów, sałatek owocowych, deserów lub dekoracji ciast.




  • 1 szkl.mąki
  • 1/4 szkl.brązowego cukru
  • 10 dkg margaryny
  • 1 szkl.orzechów włoskich [ u mnie mieszanka bakaliowa]
Wszystkie składniki przełożyć do miksera i miksować końcówką z nożykiem do uzyskania drobnych grudek.Przełożyć do foremki, wyrównać powierzchnię i upie w piekarniku nagrzanym do 200 stopni na złotobrązowy kolor.Gorące pokruszyć i odstawić do wystudzenia.





Orzechowy Tydzień

******************************************************************************************
Polska Akcja Humanitarna już po raz 12. organizuje akcję, w którą mogą włączyć się kawiarnie, puby i restauracje w całej Polsce pomagając głodnym i niedożywionym dzieciom. Dzięki otrzymanej w ubiegłych latach pomocy udało się nam dostarczyć najbardziej potrzebującym dzieciom blisko 130 tysięcy posiłków.

W tym roku akcja odbędzie się w mikołajkowy piątek 6 grudnia.  Wystarczy tylko wypełnić formularz dostępny tutaj: http://www.pah.org.pl/nasze-dzialania/4/5069/swiateczny_stol_pajacyka_wlacz_sie_do_akcji i po akcji przekazać Polskiej Akcji Humanitarnej 10 % obrotu z 6 grudnia 2013r. Lokale biorące udział w Świątecznym Stole Pajacyka zostaną oznaczone specjalnym plakatem. Ważne jest, aby wiadomość ta dotarła do jak największej ilości lokali w całej Polsce, dlatego bardzo liczymy na Państwa wsparcie. Można tez zachęcać czytelników bloga do zapraszania swoich ulubionych restauracji do wzięcia udziału w akcji w naszym imieniu. Każdy gest ma znaczenie – im więcej zaangażowanych osób, tym więcej dzieci możemy nakarmić!

Lista lokali, które biorą udział w akcji będzie dostępna na naszej stronie internetowej www.pah.org.pl

Ważne jest zaangażowanie każdej osoby, dlatego też serdecznie zachęcamy do zorganizowania w tym dniu spotkań z przyjaciółmi i rodziną w biorących udział w akcji lokalach.

Szczegóły akcji znajdą Państwo na stronie Polskiej Akcji Humanitarnej.Rejestracja lokali trwa do 20 listopada!
Serdecznie dziękujemy, 
Zespół Polskiej Akcji Humanitarnej


Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. To trzeba zrobić..ja wczoraj zrobiłam..trochę posypałam na ciasto -piernik [ przepis będzie wkrótce]..a resztę wykorzystam jeszcze..

      Usuń
  2. Fajny przepis na kruszonkę, bardzo mi się podoba - skorzystam z niego.
    Pozdrawiam Bożenko!

    OdpowiedzUsuń
  3. super sprawa! nada się na pewno do moich dzisiejszych muffinków ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry pomysł, zwłaszcza, że pozostały mi resztki mielonych orzechów.

    OdpowiedzUsuń
  5. taka kruszonka pod ręką to fajna rzecz :) bardzo dziękuje za przyłączenie się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysłowa kruszonka, bardzo mi się podoba ten przepis. Do wykorzystania niebawem!

    OdpowiedzUsuń
  7. pomysl super :D az sie prosi do tego wypic jakas pozadna herbate dzisiaj chyba wybiore zurawinowa z teekanne moje dzieciaki uwielbiaja owocwe herbaty o dziwo wiec w sumie jak zaczna jeszcze jest warzywa to bede bardzo szczesliwym czlowiekiem

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.