Sałatka z brokułem i zupką wietnamską

Dawno nie robiłam sałatki..jakiś czas temu kupiłam zupki chińskie [ tak mi się zdawało , że to chińskie] właśnie do sałatki..ale jakie było moje zdziwienie po otwarciu opakowania jak ujrzałam makaron .. inny niż zawsze w takich zupkach...zerkam na opakowanie..a to zupka wietnamska..i to dlatego inny makaron..ale w sumie może to i lepiej..Sałatka jak dla mnie pycha...a dodatki oczywiście ...to co mamy pod ręką ..w lodówce..

  • 1 brokuł
  • 2 zupki wietnamskie Vifon
  • 1 cebulka
  • słoiczek papryki konserwowej
  • kilka ogórków konserwowych
  • 15 dkg polędwicy drobiowej
  • majonez
  • jogurt naturalny
  • sól
  • przyprawa do sałatek Prymat
Kluski -makaron przygotować według wskazówek znajdujących się na opakowaniu [ pokruszyć , zalać wrzącą wodą i odstawić pod przykryciem na 3 minuty].Brokuł wrzucić do naczynia z wodą i gotować 10 min, po czym odcedzić i pozostawić do ostygnięcia, następnie pokroić w  kostkę.Cebulę, paprykę, ogórki i polędwicę drobiową pokroić w kostkę.Majonez wymieszać z jogurtem, dodać sól i przyprawę do sałatek.Wymieszać i dodać do makaronu wymieszanego z resztą składników.Wymieszać wszystko razem, doprawić w razie potrzeby.


Śniadania do pracy/szkoły

Komentarze

  1. Pięknie dziękuje za udział w akcji, zapraszam zdecydowanie częściej! Lubię, bardzo lubię takie sałatki

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.