Sekrecik

Przepis  na sekrecik znalazłam w gazetce Najlepsze ciasta, ale później okazało się , że jest i necie np.tutaj...ciasto jest bardzo łatwe do zrobienia..i jest smaczne...według mnie można dać więcej jabłek i np.pokrojonych w większą kostkę lub cieńsze plasterki.
  • 1 szkl. mąki
  • 1 szkl. cukru
  • 1 szkl.maku
  • 1 margaryna Kasia
  • 4 jajka
  • 3 jabłka
  • 2-3 łyżki płatków migdałowych
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia Wodzisław
  • szczypta soli
Margarynę utrzeć z cukrem dodając po 1 jajku .Następnie dodać mąkę wymieszaną z proszkiem dopieczenia i mak i razem utrzeć.Przełożyć do tortownicy.Obrane i pokrojone w ćwiartki  jabłka  ułożyć na wierzchu ciasta .Ciasto wstawić do piekarnika nagrzanego do 180 stopni C na około 40-50 minut,na 10 minut przed końcem pieczenia posypać płatkami  .Po ostudzeniu posypać cukrem pudrem.








Komentarze

  1. Jak czytam przepisy z udziałem maku to zawsze robi mi się jakoś świątecznie.Bożenko-ciasto szybkie ,proste i nie wątpię,że smaczne.
    Pozdrawiam w pochmurną niedzielę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt...mak kojarzy się ze świętami...Pozdrawiam równiez..

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.