Rosół z "naleśnikowym makaronem"



Dziś znów rosołek..ale tym razem inny...tzn .rosołek taki sam...ale dodatek inny..dziś zrobiłam mały eksperyment..usmażyłam naleśniki z dodatkiem koncentratu pomidorowego i natki pietruszki..a potem pocięłam je na cienkie paseczki...Takie naleśniki zrobię jeszcze na pewno..ale zrobię do nich jakiś farsz..
  • skrzydełka , udka lub porcje rosołowe
  • 2 marchewki
  • 1 cebula (opalona w całości nad płomieniem kuchenki gazowej
  • 1 por [biała część]
  • sól, wegeta
  • liście laurowe
  • ziele angielskie
  • koperek
naleśniki pomidorowe
  • 120 ml mleka
  • 1 jajko
  • 50 g mąki
  • 1 łyżka koncentratu pomidorowego Pudliszki
  • sól, natka pietruszki
  • 1 łyżka oleju
Wszystko składniki na naleśniki razem wymieszać .Odstawić na chwilę, a następnie smażyć naleśniki.Pokroić na cienkie paseczki.
Marchewkę obrać, cebulę opalić ,kurczaka umyć.Wszystkie składniki umieścić w dużym garnku i zalać wodą. Doprowadzić do wrzenia i zmniejszyć ogień do minimum .W trakcie gotowania zbierać "szumowiny".Doprawić w razie potrzeby. Odstawić z ognia.
Pocięte paseczki przełożyć do miseczek i zalać rosołkiem.



Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.