Naleśniki pomidorowe -przepis podstawowy


Dziś mały eksperyment ..przed chwilką tylko smażone ...naleśniki z dodatkiem koncentratu pomidorowego i natki pietruszki..wyszły całkiem smaczne...a do czego ja je wykorzystałam ..dowiecie się w następnym poście... Składniki można zwiększyć wedle uznania...mi akurat potrzebne było kilka naleśników...z tej porcji wyszły 4 sztuki..
  • 120 ml mleka
  • 1 jajko
  • 50 g mąki
  • 1 łyżka koncentratu pomidorowego Pudliszki
  • sól, natka pietruszki
  • 1 łyżka oleju

Wszystko razem wymieszać .Odstawić na chwilę, a następnie smażyć naleśniki.


Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.