Dżem z cukinii - agrestowy

Kolejny przepis z dodatkiem cukinii..Lubię dżem z cukinii..tym razem z dodatkiem galaretek agrestowych...moja cukinia była żółta a nie zielona, więc i kolor jest inny niż oczekiwałam [ miał być zielony -od galaretek agrestowych]..Ale kolor w sumie nie jest aż tak ważny..ważny jest smak..
  • 5 kg cukinii
  • 1 kg cukru
  • 4 galaretki agrestowe
  • 5 łyżeczek kwasku cytrynowego
Cukinie obrać i wydrążyć nasiona, zetrzeć na tarce o dużych oczkach.Smażyć aż zgęstnieje.Pod koniec smażenia gdy dżem będzie gęsty i jednolity dodać cukier ,galaretki, kwasek.Całość smażyć jeszcze 30 minut.Nakładać do słoików i szybko zakręcać.





Zapasy na zimę - I edycja 2013

Komentarze

  1. Ale pyszny musiał być, podrzuć słoiczek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pyszny...zrobiłam na razie kilka słoiczków..i jeszcze będę robić..

      Usuń
  2. www.anielskieprzysmaki.pl-ojej to ja poproszę słoiczek:)Monika Sz

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja robiłam ostatnio konfiturę z cukinii z dodatkiem pomarańczy i cytryny, muszę kiedyś zrobić taką agrestową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja z pomarańczą i cytryną jeszcze nie robiłam..

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.