Mufinki z syropem klonowym

Kolejnym podarkiem od Anielskich Przysmaków jest syrop klonowy.
Syrop klonowy jest używany najczęściej do pancakes..a ja na początek wykorzystałam do mufinek..przepis podpatrzony gdzieś w necie..



  • 2 jajka
  • 160 g mąki
  • 8 łyżek wody
  • 100 g cukru
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • syrop klonowy


Suche składniki wymieszać w jednej misce, a mokre [ oprócz syropu klonowego] w drugiej. Mokre składniki dodać do suchych i łyżką wymieszać do połączenia składników. Ciasto  przełożyć do papilotek, wyłożonych w blaszce na muffinki . Następnie do każdej foremki z ciastem wlać  łyżkę syropu klonowego i przy pomocy drewnianego patyczka lekko zamieszać. Piec przez ok. 20-25 minut w temp. 200 stopni. Studzić na kratce.







Komentarze

  1. Uwielbiam syrop klonowy, te muffinki muszą być pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pyszne musiały być takie muffinki ;) Mimo, że ostatnio się nimi opchałam i tak nie mam dosyć ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.