Colesław z cukinii


Pierwszy raz robiłam surówkę z cukinii..ja mam akurat żółtą cukinię, ale można być zielona, a nawet można i dwa rodzaje..
  • cukinia 
  • marchewka
  • cebula
  • sok z cytryny
  • majonez
  • śmietana
  • natka pietruszki
  • sól, pieprz do smaku
Cukinię zetrzeć na tarce ,skropić sokiem z cytryny ,posypać solą.Odstawić na pół godziny, aż lekko zmięknie i puści sok. Następnie odcisnąć sok, dodać starą marchewkę i pokrojoną w drobną kostkę cebulę, natkę pietruszki.Dodać majonez wymieszany ze śmietaną, doprawić do smaku.


Komentarze

  1. Nigdy nie jadłam surówki z cukinii, ale będę musiała spróbować, bo wygląda zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.