Karkówka w winnej marynacie.. z grilla

Kolejne  winko  Celebro w mojej kuchni..tym razem wybór padł na czerwone argentyńskie..[Wino czerwone, półwytrawne o wyraźnym zapachu dojrzałych, czerwonych owoców o delikatnym zakończeniu.W smaku dobrze zrównoważone. Znakomite do wołowiny i mięs z grilla.]..Skoro wino znakomite do grilla...więc pozostało zrobić grilla....mhm..a pogoda nie dopisała, więc mięsko upieczone na grillu , ale elektrycznym w domu..Zamarynowałam mięsko..a marynatę zrobiłam z dodatkiem tegoż wina..i jak widać na załączonym zdjęciu mięsko ciut za mocno się przypiekło[ zagapiłam się i nie dopilnowałam grilla]...ale i tak było zjedzone..
  • karkówka 
  • 2 szkl. czerwonego wytrawnego wina Celebro
  •  cebula
  •  marchewka
  • 1 łyżka octu z czerwonego wina Jamar
  • 1-2  łyżki oliwy  
  • przyprawy wg własnego gustu
Cebulę  i marchewkę pokroić w plasterki, dodać przyprawy, oliwę , ocet i wino,wymieszać.Dodać mięso pokrojone w plastry, wymieszać i odstawić na około 6-8 godzin w chłodne miejsce.Piec na grillu lub smażyć na patelni grillowej.






Celebro

Komentarze