Pizza i ..wino Celebro

Lubicie pizzę?? bo ja i moje córki bardzo...Niedawno była pizza..a dziś zapraszam na kolejną..dziś dodatkiem do pizzy było wino Celebro.. Celebro produkuje dwie odmiany wina białego: francuskie i hiszpańskie oraz dwie czerwonego: włoskie i argentyńskie.Ja do pizzy podałam wino czerwone .Takie wino można również podać do wieprzowiny a także makronu.Chociaż nie przepadam za winami wytrawnymi [ to akurat jest półwytrawne] posmakowało mi..Wino wyprodukowane jest ze specjalnie wyselekcjonowanych winogron, rosnących w słonecznych winnicach północnej Italii. Posiada delikatnie owocowy bukiet i doskonałą harmonię smaku. Ta pizza jest ciut podobna do tamtej, ciasto tym razem wyrastało..a rosło jak szalone...musiałam je "przyklepać" bo akurat miałam co innego do zrobienia....Szykując ciasto jak to u mnie czasem bywa coś pokręcę....i tak było tym razem, ale jak widać wszystko wyszło ok..po prostu wsypałam mąkę do misy robota, potem wlałam wodę...no i ..wtedy już było za późno...aby drożdże rozrobić w wodzie i odstawić do wyrośnięcia..tak więc wszystkie składniki i pokruszone drożdże dodałam do misy robota .. robot wykonał swoje zadanie [ a ja w tym czasie wstawiłam pranie]..
  • 50 dkg mąki pszennej
  • 40 g drożdży
  • 1 szkl.ciepłej wody
  • 1 płaska łyżeczka soli
  • 1/2 łyżeczki cukru
  • 2-3 łyżki oliwy
  • przyprawa do pizzy Prymat
dowolne dodatki
  • kiełbasa pokrojona w plastry
  • pomidor
  • cebula
  • ser żółty
Drożdże z cukrem zalać ciepłą wodą,dodać 4 łyżki mąki przykryć i odstawić na 15 min. aż wyrosną.Do mąki z solą wlać rozczyn drożdżowy, olej i przyprawę do pizzy ,wymieszać i zagnieść dość miękkie ciasto.[ u mnie wszystkie składniki wymieszał robot].Odstawić do wyrośnięcia [ można również od razu rozwałkować ciasto na blachę].Ciasto rozwałkować  na blachę.Ułożyć dowolne dodatki .Posypać startym serem i wstawić do nagrzanego do 210 ˚C piekarnika .Piec 15-20 minut.





Celebro

Komentarze

  1. nie ma lepszej pizzy od tej domowej!

    może zainteresuje Cię moje kulinarne rozdanie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie..domowa..najlepsza..
      Byłam..i zgłosiłam się..

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.