Pikantna pierś z kurczaka w cieście z curry i sezamu

Robiłam je kilka dni temu...Kotlety z piersi kurczaka..moja młodsza córka uwielbia je...więc robię ..ale za każdym razem staram się robić je w inny sposób..Przepis na pyszne kotlety z piersi kurczaka znalazłam tutaj...


  • 2 spore piersi z kurczaka
  • 2 łyżeczki  przyprawy do kurczaka
  • 2 łyżeczki czosnku granulowanego lub ząbek świeżego
Panierka:
  • 100 g mąki ( pszennej, kukurydzianej, pełnoziarnistej dowolnie,)
  • 3 łyżki sezamu
  • 1/2 łyżeczki kurkumy
  • 1/2 łyżeczki curry Ambic
  • 1/4 łyżeczki chilli cayenne
  • 1/4 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1/4 łyżeczki soli
  • woda lub mleko
  • tłuszcz do smażenia

Piersi z kurczaka pokroic w plastry, rozbić tłuczkiem i doprawić przyprawą oraz czosnkiem. Odstawić na 10-15 minut.Do mąki dodać przyprawy, sól i proszek dokładnie wymieszać, po czym dodać sezam i tyle wody lub mleka aby stworzyło gęste ciasto,[ok. 6-8 łyżek]Kotlety obsypać mąką [zapomniałam], maczać w cieście i smażyć z obu stron na złoto na rozgrzanym oleju.

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.