Żelki z soku Sadvit

Soki Sadvit są naturalnie mętne, wyprodukowane z całych owoców metodą tłoczenia na zimno. Łagodna pasteryzacja sprawia, że sok przez długi okres zachowuje naturalny smak oraz cenne składniki odżywcze zawarte w owocach..
Takie soki można pić..ale i nie tylko..ja postanowiłam także coś z nich zrobić...Sok jabłko-wiśnia jest sokiem półsłodkim..pięknie pachnącym..no i oczywiście  pysznym..
Na początek z  soku zrobiłam żelki..a dokładniej dwa rodzaje żelek..z samego soku i żelatyny..i z dodatkiem jogurtu..


Sok zagotować [ ewentualnie dodając cukier], dodać żelatynę i dokładnie wymieszać.Przełożyć do foremek na czekoladki i odstawić do zastygnięcia.



Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.